Tuesday, May 1, 2012

Danok Kembali Ramai

Sempena cuti hari pekerja yang jatuh pada 1 Mei 2012 setiap tahun kini Danok kembali ramai dengan dibanjiri oleh Raakyat Malaysia boleh dikatakan hotel-hotel penuh sesak dengan kenderaan dari Malaysia.



Pekan Danok

Peristiwa bom meletup di Pekan Haatyai sudah tidak dirasai atau pun menghantui mereka sana sini mereka berjalan bebas didalam Pekan Danok itu pun tidak mengambil kira pengunjung-pengunjung yang datang menaiki bas dari Kuala Lumpur terus ke Pekan Haatyai, Setiap pagi berpuloh-puloh buah bas masuk ke Haatyai melalui Pekan Danok.


Banyak Kereta Malaysia


Pekan Danok berjalan seperti biasa terutama peniaga-peniaga Melayu Thani Thai menjalankan urusniaga dengan menjual ayam goreng seperti biasa dengan tidak merasa sebarang cemas, dimalam hari seperti biasa tempat-tempat hiburan sama ada Karaoke, Dangdut dan Disco dikunjung ramai oleh rakyat-rakyat Malaysia.

Restoran 
Kedai Makan
SPA

Setiap sudut kita boleh berjumpa dengan raakyat Malaysia dimerata-rata kedai makan kecil maupun besar serta kedai-kedai menjual pakaian ramai dikunjungi oleh pelanggan. Pendek kata seolah-olah tidak berlaku apa-apa sebelum ini.

Suasana Malam

Bersambung lagi....

No comments:

Post a Comment