Sunday, June 22, 2014

Majlis Perasmian Mesyuarat Agung Tahunan Kali ke 32

Mesyuarat Agung Perwakilan Tahunan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad telah berjaya diada selama 2 hari 1 mala bertarikh 22 dan 23/7/2014 bertempat di Dewan Anggerik tingkat 2, Hotel Tanjong Vista, Kuala Trengganu.

Hotel Tg. Vista

Mesyuarat yang di hadiri oleh seramai 125 orang Perwakilan  seluroh Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) dalam Semenanjung Malaysia termasok Kakitangan  telah dirasmikan oleh YBhg. Tuan Hj. Mohammad Kamil bin Hassan Hilmi, Pengarah Suruhanjaya Koperasi Malaysia Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur. Kedatangan beliau di sambut oleh Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad En. Azih bin Muda bersama-sama dengan Lembaga yang lain.

Pengerusi Majlis
En. Pissal bin Abu Pengerusi Majlis
Tuan Hj. Abd, Rahim Mahad Pembaca Doa

Majlis di mulakan dengan Bacaan doa oleh Tuan Hj. Abd. Rahim bin Mahad,salah seorang Ahli Lembaga Koperasi dengan di susuli ucapan pertama oleh En. Azih bin Muda Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.


En. Azih bin Muda Pengerusi KOSPETA

YBhg. Tuan Hj. Mohamad Kamil bin Hassan Hilmi
Pengerah SKM wilayah Persekutuan
Penyampaian Cederamata
Penyampaian Cederamata

Selepas ucapan dari Pengerusi Koperasi, Pengerusi majlis En. Pissal bin Abu seterusnya menjemput YBhg Tuan Hj Kamil bin Hilmi  memberi ucapan serta merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan kali ke 32.

Barisan Ahli Lembaga

Perwakilan yang hadir
Sebahagian dari Kakitangan

Selesai sudah majlis perasmian semua yang hadir termasok pemerhati di jemput ka Majlis Jamuan Ringan yang diadakan dibersebelahan bilik mesyuarat tersebut.

Bergambar bersama Pengarah SKM
Jamuan Ringan
Jamuan Ringan
Sebahagian dari Perwakilan

No comments:

Post a Comment