Saturday, February 22, 2014

Pertandingan Lagu Dangdut

Pertandingan Lagu-Lagu Dangdut telah berjaya diadakan pada 21/02/2014 bermula jam 9.00 malam bertempat di Pak Tam Cafe Bt. 10 Jabi, Pokok Sena, Alor Setar, Kedah.

Hadiah barangan Electrik

Seramai 30 orang peserta 16 lelaki dan 14 perempuan telah berjaya dipilih dari 45 orang peserta yang mendaftarkan diri untuk menyertai Pertandingan ini. Setiap peserta dikenakan bayaran yuran RM 10.00 setiap orang.

Pengadil
Penonton
Penonton

Sebanyak 10 hadiah dari tempat pertama hingga ke sepuloh berbentuk barangan electrik disediakan serta hadiah sampingan dari tempat pertama hingga ketiga tiket penerbangan ke Medan beserta 2 malam penginapan, manakala pemenang pakaian tercantik dan persembahan terbaik lelaki dan perempuan voucer 2 malam di danok serta 1 makan malam.




En. Pissal bin Abu selaku penganjur telah menyampaikan hadiah kepada semua pemenang-pemenang,  Tempat pertama dimenangi oleh Puan Nurulfiqah bte Abdullah mendapat hadiah Oven beserta voucer ke medan, tempat kedua Puan Hasnah bte Sulaiman mendapat periuk nasi beserta voucer ke medan dan tempat ketiga Puan Wan Seri Dewi juga periuk nasi beserta voucer ke medan.

Pemenang Pertama
Pemenang Ke Dua
Pemenang Ke Tiga

Bagi pemenang ketegori Pakaian tercantik dimenangi oleh Abang Man dan Puan Hasnah bte Sulaiman, bagi Persembahan terbaik dimenangi oleh En. Sofi bin Darus dan Puan Norhayati bte Abdullah masing-masing menerima hadiah periuk nasi dan voucer 2 malam di danok. 

Pemenang tempat Pertama hingga Ke Lima
Pemenang tempat ke Enam hingga ke Sepuloh

Pertandingan berakhir pada jam 1.30 malam, sambutan dari orang ramai diluar jangkaan sehingga tidak mencukupi tempat duduk orang ramai terpaksa berdiri.

Lagu Lela
Lagu Mengejar Badai
Lagu Gadis Malaysia
Lagu Tepuk Tangan

No comments:

Post a Comment