Tuesday, August 18, 2015

Hari Koperasi Negara 2015

Suruhanjaya Koperasi Malaysia telah berjaya mengadakan Sambutan Hari Koperasi Negara 2015 selama 4 hari 3 malam dengan jayanya pada 14-17/08/2015 bertempat di Persisiran Sungai Serawak Dataran Water Front di Bandar Kucing Serawak.

Para2 Jemputan
Penerima2 Anugerah

Sebanyak 12,000 Koperasi diseluroh negara dijemput hadir bersama memeriahkan acara tersebut yang julung-julung kali di adakan di rasmikan oleh YAB. Ketua Menteri Serawak.

YAB. Dato' Patinggi Tan Sri Dr. Hj Adenan Hj Satem
Ketua Menteri Serawak

Majlis perasmian dimulakan dengan ucap utama Menteri Koperasi Serawak dan di susuli oleh YB Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepengunaan, serta kemuncaknya ucap perasmian oleh YAB. Dato' Patinggi Tan Sri Dr. Hj Adenan Hj Satem, Ketua Menteri Serawak.

YB. Datuk Hamzah bin Zainudin,
Menteri KPDNKK
Para-para jemputan yang hadir

Selepas majlis perasmian anugerah tokoh Koperasi Negeri Terbaik dan tokoh Koperasi Negara, bersama2 dengan penganugerahan Koperasi Terbaik.



Barisan penerima2 Anugerah Koperasi

Para2 jemputan
ALK dan Kakitanga  Koperasi KOSPETA (M) Bhd

Hari Koperasi Negara diadakan selama 4 hari 3 malam pelbagai, program diadakan begi memeriahkanya termasok Gerai2 Pameran setiap Koperasi Negeri dan Tempatan, juga persembahan pentas, Ceramah Ugama, Kuiz dan pelbagai acara.

Negeri Trengganu
SKM Wilayah
Negeri Kedah
Warga kerja Koperasi KOSPETA

No comments:

Post a Comment