Monday, November 15, 2010

Pembinaan Cahlet dan Shelay

Tuan Haji Mohd. Faizi bin Haji Aznam Setiausaha Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad dengan memberanikan dirinya membuat pinjaman sebanyak RM 60,000.00 dari Koperasi KOSPETA untuk melabur bagi menyiapkan 8 unit Chalet dan 4 unit Shelay bagi pengunjung-pengunjung yang berminat memancing ikan dan bermalam disitu ditebing sungai klasik yang berada di bersebelahan ternakan ikan air tawar yang sedia ada.

Pandangan dari restoran
Dinding Chalet sudah dinaikan
Video pembinaan chalet

Sebuah dewan terbuka juga akan dibina disebelahan restoran untuk sebarang aktiviti Seminar Persendirian, Keluarga, Ngo atau lain-lain lagi. Dari segi susun atur kawasan ini saya percaya ianya akan dapat menarik para pelancong tempatan atau orang ramai untuk terus mengindap diChalet atau Sheley disitu. 

Empat jenis Sheley masih dibina
Salah satu dari 4 jenis

Suasana malam yang dingin air sungai yang laju mengalir sudah boleh menarik orang ramai dan memang sesuai bagi pencipta alam dengan adanya TV besar sambil makan dan menonton. 


Tebing sungai yang sudah dirata
Suasana malam TV besar
Restoran ditebing klasik

TAHNIAH diatas keberanian Tuan Haji Mphd. Faizi bin Haji Aznam yang berani melabur begitu banyak wang bagi tujuan membina Chalet dan Sheley termasok Restoran dan insyaalah semoga ianya akan berjaya.



No comments:

Post a Comment