Wednesday, February 9, 2011

Majlis Perasmian Kompaktor Baru

Majlis Pelancaran Lori Kompaktor Baru environment IDAMAN serta Penyerahan Tong Sampah oleh Jabatan Pengerusan Sisa Pepejal Negara Kementerian Perumahan Kerajaan Tempatan telah diadakan dengan jayanya pada Isnin 7 Februari 2011 dirasmikan oleh Yang Berhormat Dato' Wira Chor Chee Heung diBilik Gerakan, Aras 6 Block E, Wisma Darul Aman, Alor Setar, Kedah.

Ketibaan Menteri Perumahan Kerajaan Tempatan
Bergambar beramai-ramai bersama Menteri

Diantara tetemu kehormat yang hazir YBhg. Dato' Ahmad bin Haji Kabit, Ketua Setiausaha Kementerian Perumahan Kerajaan Tempatan, Dato'  Haji Ir. Phahrolrazi Haji Zawawi Pengerusi Perumahan Kerajaan Tempatan Negeri Kedah, Dato' DrNadzri Yahya Ketua Pengarah Jabatan Pengerusan Sisa Pepejal Negara, Puan Fadzillah Pengarah Negeri Perbadanan Pengerusan Sisa Pepejal Dan Pembersihan Awam, Ahli-ahli Lemabaga Pengarah environment IDAMAN serta Datuk Bandar Majlis Bandaraya, Yang DiPertua-Yang Dipertua Majlis dan Daerah.

YBhg. Dato' Ahmad Haji Kabit & YBhg. Dato' Nadzri Yahya
memakai kain tudung Puan Fadzillah

Kehaziran dihari perasmian melebihi 200 orang, Majlis dimulakan dengan membaca doa oleh Sdr. Mohd. Noris bin Desa dan diikuti Ucapan YBhg. Dato' Azmil Khalid mewakili E.IDAMAN diikuti YB. Dato' Haji Ir Phahrolrazi Pengerusi Perumahan Kerajaan Tempatan Kedah dan akhir sekali ucapan serta merasmikan oleh YB. Dato' Wira Chor Chee Heung, Menteri Perumahan Perumahan Dan Kerajaan Tempatan.

Sdr. Mohd. Noris Md. Desa Membaca Doa
YBhg. Dato' Azmil Khalid
YB. Dato' Phahrolrazi Zawawi
Ucapan YAB Dato' Chor Chee Cheung
Sebahagian yang hazir
Wakil Media


Wakil dari PPSPPA

Selepas ucapan perasmian majlis penyerahan tong sampah kepada YBhg. Datuk Bandar serta semua Yang DiPertua Majlis dan Daerah oleh YAB. Dato' Chor Heung, Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan. manakala surat penghargaan dari Kerajaan Negeri Kedah kepada environment IDAMAN diserahkan oleh Yang Berhormat Dato'Haji Phahrolrazi Pengerusi Perumahan Kerajaan Tempatan Negeri Kedah.

YBhg. Datuk Bandar Majlis Bandaraya 
 Menerima Model Tong Sampah 
YBhg. Dato' Azmil Khalid Menerima Surat Penghargaan
Sidang Akbar
Kakitangan KT bersama environment IDAMAN
selepas selesai majlis perasmian
Kakitangan environment IDAMAN Alor Setar
Gambar di Hari Perasmian












2 comments:

  1. Ya la nu, tak patut buat cam ni, tapi gambar dalam video banyak nu?

    ReplyDelete