Saturday, February 12, 2011

Majlis Perasmian Sheley Baru

Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad sekali lagi telah mengorak langkah dengan jayanya membina 10 chalet batu dan 5 chalet bambo yang terletak di Tebing Kota Klasik Pasir Batang Kulim, Kota Lama Kiri, Kuala Kangsar.

Chalet Batu
Chalet Bambo

Kehaziran YB. Dato' Seri Mohamed Nazri disambut oleh  Pengarah SKM, Pegawai Daerah, Penghulu, Ketua-ketua Kampong, Pengerusi serta ALK Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad. Majlis malam tersebut mendapat sambutan mengalakan dengan dihaziri oleh seramai 200 orang.

Sedang bersalam dengan Pengerah SKM
Sdr.Pissal Ahli Lembaga Koperasi Merangkap Pengerusi
Pemamtauan Projek Ikan Air Tawar

Majlis perasmian hari ini 11-02-2011 telah dirasmikan oleh YB. Dato' Seri Mohamed Nazri bin Tan Sri Abdul Aziz, Ahli Parlimen Padang Rengas, Merangkap Menteri Jabatan Perdana Menteri, Malaysia. 

YAB. Dato' Seri Mohamed Nazri bersama Pegawi SKM
Tuan Pegawai Daerah dan Pengerusi Koperasi KOSPETA
Sdr. Hj Mohd. Faizi Setiausaha Koperasi KOSPETA
Pengerusi JKKK
Sdr. Azih bin Muda Pengerusi Koperasi KOSPETA
YAB. Dato' Seri Mohamed Nazri sedang berucap
Tetamu Jemputan
Tetamu Jemputan

Program kali ini diadakan 3 dalam 1 Pertama Pemimpim Bersama Masyarakat Kedua Perasmian Sheley Baaru Ketiga Perasmian Sangkar lkan Air Tawar Fasa ke 11 bagi tujuan menjimat masa serta menjimatkan perbelanjaan.

Tembakan bunga api adalah acara yang paling menarik sebaik sahaja YB. Dato' Seri Mohamed Nazri merasmikan majlis  perasmian manakala Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad telah sponcer tembakan bunga api malam tersebut.

Tembakan Bunga Api

YB. Dato' Seri Mohamed Nazri telah sudi menanda tangani di plak peringatan Chalet serta memotong ribbon chalet tersebut selepas itu beliau telah sekali lagi membuka tirai untuk papan tanda Ternakan Ikan Air Tawar Fasa Ke 2.

Merasmikan Sangkar ikan Air Tawar Fasa 2


Setelah selesai kesemuanya YB. Dato' Seri Mohamed Nazri dibawa ke khemah jamuan makan untuk makan malam merasaai Ikan Talapian Bakar Air Tawar bersama-sama dengan jemputan yang lain.

Jamuan Makan Ikan Talapia Bakar
Sdr. Pissal bersama Pengurus Kopersi KOSPETA
Kaitangan SKM dan Pegawai Kerja Koperasi
Gambar Keselurohan Malam Perasmian





No comments:

Post a Comment