Wednesday, August 15, 2012

Perbincangan KRIM Ke 2

Hasil dari pertemuan dan perbincangan kali pertama pada 16/07/2012 yang lalu, hari ini 15/08/2012 sekali lagi Pegawai-Pegawai Kanan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad yang di ketuai oleh En. Azih bin Muda sebagai Pengerusi Koperasi mengunjungi Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Dan Kepengunaan (KPDNDK) sekali lagi berjumpa dengan En. Mohd. Fariszan  bin Ahmad Ketua DMO bagi membincangkan tapak-tapak kedai KRIM yang dicadangkan. 

KPDNPDK

Dalam perbincangan ini juga pihak Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad telah menyediakan dokumen serta surat dan gambar untuk diserahkan kepada En. Mohd. Fariszan Ahmad Ketua DMO bagi tempat-tempat yang telah dikenal pasti oleh wakil-wakil kawasan sebagai cadangan untuk mendirikan Kedai Rakyat 1 Malaysia (KRIM).

Suasana Perbincangan
Pegawai Kanan Koperasi KOSPETA

Setelah selesai membincang cadangan beberapa tapak dan tempat perkara ini akan dibawa masuk ke satu mesyuarat bagi mendapat kelulusan walau bagaimana pun En. Mohd. Fariszan Ketua DMO mengaalukan-alukan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad mendapatkan beberapa tempat lagi sebagai cadangan untuk Kedai KRIM.

En. Pissal bersalam dangan En. Mohd. Fariszan
Bergamabar Beramai-ramai

No comments:

Post a Comment