Sunday, August 12, 2012

Kempen Keanggotaan di Utara

Program jelajah didalam promosi jualan barangan dan kempen keanggotaan sempena Ramadzan oleh Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad bersama Syarikat KVK Multimedia telah diadakan di beberapa tempat seperti Mjalis Perbandaran Selayang (MPS) Majlis Perbandaran Muar (MPM) Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP) dan hari ini 12-16/08/2012 tempat yang terakhir di Majlis Bandaraya Alor Setar.

\
Pejabat MBAS
Kantin MBAS

Kempen Keanggotaan diadakan setiap tahun dalam berbagai bentuk termasok Ceramah, Seminar, Bengkel, Tempat Kerja dan sebagainya disetiap Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) di Semenanjung Malaysia. Dengan adanya program bersama Syarikat KVK Multimedia dalam program turun kepadang ianya amat berjaya terutama sekali dalam Bulan Ramadzan.

Barangan Electrik
Pekerja MBAS sedang melihat barangan
Suasana dalam promosi barangan

Di Majlis Bandaraya Alor Setar sebaik sahaja selesai meletak pelbagai barang-barang electrik termasok Handfhone bertempat di Kantin Majlis untuk dipromosikan ahli-ahli yang sudah sedia menunggu terus membuat pilihan serta pembelian.

En. Pissal Abu sedang memantau
Pengisian borang pesanan

Kempen di Majlis Bandaraya Alor Setar selama 5 hari bermula pada 12/08/2012 dan berakhir pada 16/08/2012. Dihari pertama seramai 5 orang ahli baru telah mendaftar menjadi ahli Koperasi.

En. Pissal Abu Penolong Setiausaha sedang 
menyerahkan barangan electrik
Penyerahan TV 
Penyerahan Handfhone

No comments:

Post a Comment