Sunday, December 2, 2012

MBAS Tuan Rumah

ANULAE Semenanjung Malaysia dalam program roadshownya berkenaan penukaran nama skim Peg. Penguatkuasa yang terlibat diseluroh Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) di Malaysia termasok Sabah dan Serawak telah mengadakanya diMBAS Negeri ke 4 selepas Melaka pada 02/12/2012 Jam 2.30 petang di Dewan Mesyuarat MBAS, Tingkat 8, Menara MBAS, Jalan Sultan Badlishah, Alor Setar, Kedah.

En. Azih bin Muda, Presiden ANULAE 

Sambutan yang sangat hebat telah ditunjukan oleh Peg. Penguatkuasa diseluroh PBT di Negeri Kedah dan tidak ketinggalan Peg. Penguatkuasa dari Negri Perlis turut bersama menyertai program ini. Program ini mendapat restu dari setiap Kerajaan Negeri.

Taklimat Skim Penguatkuasa

En. Azih bin Muda Presiden, En. Adnan bin Mat Timbalan Presiden, Ku Jamaluddin bin Ku Abd. Razak Bendahari ANULAE semenanjung Malaysia turut hadir, tuan rumah En. Ahmad Letfi beserta J/kuasanya juga turut hadir.


Peg. Penguatkuasa pelbagai pangkat

Majlis menjadi gamat lagi apabila Ucapan Presiden ANULAE Semenanjung Malaysia En. Azih bin Muda yang memberi semangat serta keyakinan kepada semua Peg. Penguatkuasa untuk bersatu dibawah satu payong satu Jabatan dibawah undang-undang Penguatkuasa.


Bergambar Beramai-ramai

Selepas selesai siri jelajah satu perhimpunan besar-besaran untuk menghimpun semua Peg. Penguatkuasa seluroh Negara dengan memakai uniform yang lengkap berhimpunan di dataran PutraJaya bagi menunjukan semangat juang dalam menuntut penukaran skim jawatan.

Berbual sambil menyamu selera
Jamuan Petang

No comments:

Post a Comment