Thursday, December 20, 2012

Mesyuarat Khas Tranformasi

ANULAE Semenanjung Malaysia bersama Jawatankuasa Urusetia Tranformasi Perkhidmatan Penguatkuasa Pihak Berkuasa Tempatan telah berjaya mengadakan mesyuarat tersebut diatas pada 19/12/2012 jam 8.30 malam, bertempat di Bilik Bunga Tanjong, Majlis Bandaraya Pertaling Jaya, Selangor.

Bilik Bunga Tanjong
Presiden & Timbalan Presiden Cuepacs

Hadir bersama Ybhg. Dato' Hj. Omar Presiden Cuepacs, En. Azih bin Muda Timbalan Presiden merangkap Presien ANULAE Semenanjung Malaysia juga En.Adnan bin Mat Penolong Setiausaha 1 merangkap Timbalan Presiden ANULAE Semenanjung Malaysia serta Pengarah-pengarah, Pegawai-pegawai Tertinggi Penguatkuasa tiap-tiap Negeri termasok Sabah dan Serawak.

Suasana Mesyuarat
Sebahagian dari AJK

Mesyuarat dilaporkan hasil diadakan tinjauan dan raodshow setiap Negeri di Semenanjung Malaysia termasok Sabah dan Serawak mendapat sambutan yang baik termasok mendapat kerjasama dari Kerajaan Kerajaan Negeri khususnya Kerajaan Tempatan.

En. Adnan bin Mat Timbalan Presiden ANULAE
Naib-Naib Presiden ANULAE

Hasil perbingcangan yang panjang lebar telah dapat memutuskan penukaran Gred N kepada Gred KT Kategori Keselamatan (K) Tempatan (T) serta pemakaian penjenisan pangkat mengikut jawatan hakiki yang akan diujudkan.

Sebahagian dari AJK

No comments:

Post a Comment