Monday, June 11, 2012

Medan Sumatera Utara

Bagi mempastikan perjalanan lancar ke Medan saya terus ke Medan pada 11-13/06/2012 bagi mengatur perjalanan di sana selama 4 hari 3 malam yang dijadualkan pada 4-7/07/2012 oleh ALK dan Kakitangan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

Polonia Airport Medan

Seramai 20 orang terdiri ALK dan Warga kerja Koperasi akan menyertai program ini yang mana ditaja sepenuh oleh salah seorang ALK Tuan Haji Ibrahim. Selama 4 hari 3 malam disana selain berehat rombongan juga akan dibawa ke Brastagi untuk membeli belah dan sebagainya.

Airport

Sebaik sahaja saya sampai di Polonia Airport saya disambut oleh seorang kawan urusniaga (Pengurus Kulit Kayu Manis) dan beliau menjemput saya dan terus ke Rumah Makan dan terus checkin di Ibunda Hotel dimana tempat yang akan rombongan kami menginap nanti


Lobby

Seperti biasa selama 2 hari disana kawan saya membawa saya bersiar-siar di sekitar Bandar Medan susana amat meriah dan keadaan cuaca juga agak panas, yang bestnya suasana diwaktu malam banyak gerai-gerai makan disana termasok juga ada pasar malam berkonsep seperti di Malaysia.

Pasar Ikan Lama
Shoping Buah Salak


No comments:

Post a Comment