Sunday, June 3, 2012

Perasmian Pejabat Baru

Perasmian Pejabat ANULAE Cawangan Langkawi dan Pejabat Koperasi KOSPETA Kawasan yang telah dinaik taraf sebagai Cawangan telah dirasmikan oleh En. Azih bin Muda Presiden ANULAE Semenanjung Malaysia pada 03 Jun 2012 jam 12.00 tengahari bertempat Bangunan Majlis Perbandaran Langkawi.


Pejabat Baru ANULAE & KOSPETA


Seramai 100 orang Kakitangan dan Pekerja yang hadir dan turut hadir besama dimajis perasmian En. Adnan bin Mat Timbalan Presiden merangkap Timbalan Setiausaha Cuepacs dan Pengerusi Majlis Bersama Kebangsaan Sains dan Teknologi, En. Ramli bin Kalil, Setiausaha Agung ANULAE dan Bebdahari Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad serta ALK Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

  
Presiden sedang memberi ucapan
Sebahagian yang hadir

Majlis dimulakan dengan bacaan doa dan direruskan ucapan aluan oleh tuan rumah En. Ku Jamaluddin bin Ku Abd. Razak Satiausaha Anulae Cawangan merangkap Bendahari Agung ANULAE Semenanjung Malaysia dan diteruskan dengan ucapan serta penerangan Isu semasa oleh En. Azih bin Muda.


Mesyuarat Persiapan Tempat
Pengerusi kawasan sedang memberi penerangan

Selepas ucapan dan perasmian cawangan Saudara Presiden turun ke bawah menuju kesebuah bangunan yang berhampiran untuk merasmikan Pejabat ANULAE Cawangan dan Koperasi KOSPETA Kawasan.  Pejabat ini telah diberikan secara percuma dan tiada sewa bulanan oleh Tuan Yang DiPertua Majlis Perbandaran Langkawi kepada Kesatuan untuk dijadikan Pejabat bagi menjalankan aktiviti Kesatuan.


En. Azih Muda sedang memotong ribbon
Presiden bersama Setiausaha Agung ANULAE

Setelah selesai  memotong ribbon pejabat Sdr. Presiden melawat dan melihat carta organasasi Kesatuan dan Koperasi serta gambar-gambar aktiviti yang telah dijalankan dan menanda tangani buku pelawat yang disediakan.

  
Presiden sedang menandatangani buku pelawat
Perasmian Dewan
Setiausaha Agung turut menandatangani buku

Sebelum kebilik jamuan makan tengahari pihak urusetia telah mengadakan sessi bergambar beramai-ramai bersama Presiden Kesatuan.


Bergambar beramai-ramai dihadapan Pejabat MPL
Perasmian Pejabat
Bilik jamuan

No comments:

Post a Comment