Tuesday, July 17, 2012

Pembayaran Diveden 2011

Setelah cek-cek diveden siap disemak dan ditandatangani pihak pengerusan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad mula mengedar cek-cek tersebut kepada wakil-wakil kawasan iaitu Pengerusi atau Setiausaha untuk diagih-agihkan kepada anggota-anggotanya.

Salah seorang ahli sedang menandatangani 
pengambilan cek

Pembayaran diveden bagi anggota-anggota Koperasi Kawasan Environment IDAMAN Sdn Bhd telah dibayar pada hari ini 17/07/2012 oleh En.Pissal Abu jam 3.00 petang bertempat di Pejabat Operasi Shahab Perdana, Jalan Sultanah Sambungan, Alor Setar, Kedah.

En. Pissal Abu menyerah tugas pada AJK Kawasan

Pekerja environment IDAMAN Sdn Bhd menjadi ahli Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad seramai 223 orang, Diveden yang dibayar kepada kawasan ini sebanyak RM

Sebahagian ahli yang menerima cek diveden

Pada pagi 18/07/2012 En. Pissal Abu Penolong Setiausaha Koperasi KOSPETAMalaysia Berhad membuat penyerahan cek kepada En. Ahmad Latfi Ahmad Pengerusi Kawasan Majlis Bandaraya Alor Setar. Diveden dibayar pada tersebut mulai jam 10.00 pagi bertempat di Pejabat Urusan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad Kawasan Utara, tingkat 1 City Point, Jalan Kota, Alor Setar, Kedah.

Pejabat Kawasan Utara
Penyerahan Cek Diveden 
En. Pissal Abu bersama Ahli Koperasi

Kawasan ini yang menjadi ahli seramai 327 orang jumlah diveden yang dikeluarkan pada tahun ini berjumlah sebanyak RM 89,076.81untuk seramai 285 orang yang layak, mana-mana ahli diveden kurang dari RM 50.00 dimasuk terus kedalan akaun masing-masing.

Diveden sedang dibayar
En. Ahmad Letfi bersama Ahli-ahli Koperasi

No comments:

Post a Comment