Friday, July 20, 2012

SKM Turun Padang

Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad telah membeli sebidang Tanah beserta dengan sebuah Bangunan yang tersedia ada ditapak tersebut dengan harga RM 4.8 juta bertempat di Kampong Baru, Kuala Lumpur.

Bangunan dan Tapak Tanah Kg. Baru

Puan Rohanisah bte Nordin Penolong Pengarah Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) Cawangan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur turut turun padang bagi melihat sendiri Tapak Tanah serta Bangunan tersebut.

Van Koperasi
Puan Rohanisah bte Nordin Pen. Pengarah SKM
Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur

Menyambut ketibaan Penolong Pengarah SKM selain En. Azih bin Muda Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad turut hadir En. Pissal Abu Penolong Setiausaha, 2 Lembaga Kanan En. Abd. Rahim Mahad dan En. Adnan bin Mat, seorang Juruodit Dalaman En, Phatumalai a/l Rajoo dan En Khairul Anwar bin Haji Abdullah sebagai Pengurus Koperasi.

En. Azih Muda sedang memberi taklimat
Melawat Bangunan diatas
Tingkat Bawah
Melawat keselurohan kawasan

Dalam tinjauan tersebut Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad sempat memberi penerangan mengenai projek yang akan dibangunkan semula dengan meroboh bangunan yang sedia ada di tapak tersebut mendirikan semula sebuah bangunan yang boleh dilihat 1 bangunan yang indah dalam bentuk Hotel kadar sederhana selain daripada Pejabat Urusan Koperasi sendiri.

Taklimat dari Tuan punya Bangunan
Bergambar bersama Pen. Pengarah SKM
Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment