Saturday, August 24, 2013

Hari Koperasi Negara 2013

Hari Koperasi Negara Tahun 2013 yang diadakan selama 3 hari 2 malam dengan pelbagai acara disambut meriah pada 23-25/08/2013 bertempat di Dataran Darul Aman, Jitra Kedah.


Pintu Masuk
Di Hadapan Gerai SKM
Orang ramai penoh sesak

Pelbagai acara diadakan termasok Ceramah Perdana oleh Ustaz Kassim, Pameran-pameran yang disertai oleh sebanyak 30 buah Koperasi dari Semananjung termasok Sabah dan Serawak yang menyertai dalam mempamerkan keluaran barangan Koperasi masing-masing.

Ketibaan YAB Timbalan Perdana Menteri
Nyanyian Lagu Negara Ku
Barisan VIP
Sebahagian dari Yang Hadir
Orang ramai yang didalam khemah

Hari Koperasi Negara Tahun 2013 dirasmikan oleh YAB. Tan Sri Muhddin Yasin, Timbalan Perdana Menteri dan dihadiri ramai Menteri-Menteri Kabinet termasok Ahli-Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri diperingkat Perseketuan dan Negeri.

Ucapan YAB Timbalan Perdana Menteri
Ucapan Menteri Koperasi 
Pasukan Koir SKM
Tokoh Koperasi 2013 YAB Dato' Sanusi Junid

Keselurohan 3,000 buah Koperasi masing-masing menghantar wakil-wakil mereka dengan manaiki Bas dan berkereta sendiri, kehadziran dihari itu dianggarkan lebih dari 100 ribu orang yang menyaksikan banyaknya Bas berparking disitu.

Menunggu ketibaan YAB Timbalan Perdana Menteri
Bergambar dengan Dato' Shahidan Kassim
Orang ramai berehat

Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad telah menghantar 4 orang wakil diketuai oleh En. Azih bin Muda selaku Pengerusi, En.Ramli bin Kalil Bendahari Koperasi, En. Pissal bin Abu, Penolong Setiausaha dan En. Adnan bin Mat selaku Ahli Lembaga Koperasi (ALK).

Wakil Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad
Bersama Pegawai SKM
Bersama Presiden ANGKASA Dato' Fatah

No comments:

Post a Comment