Friday, July 4, 2014

Mesy ALK, Penyerahan Tugas

Mesyuarat Lembaga kali ke 2 telah diadakan pada 04/07/2014 hari Jumaat jam 3.00 petang bertempat di Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad, Wisma KOSPETA No. 10&12 Tingkat 1, Jalan 6/3A Km 12 Of Jalan Ipoh, Pusat Bandar Utara, Batu Cave, Kuala Lumpur.

Mesyuarat Lembaga kali ke 2

Selepas solat Jumaat jam 3.00 ptg diadakan Mesyuarat Lembaga Koperasi kali ke 2 kemudian dituruti Majlis Penyerahan Tugas Setiausaha Lama Tuan Hj. Mohd. Faizi bin Hj. Aznam kepada yang Baru En. Pissal bin Abu telah dilakukan dengan di perhatikan oleh En. Azih bin Muda selaku Pengerusi Koperasi KOSPETA serta Lembaga2 yang lain.

Tandatangan  Dokumen Penyerahan
Penyerahan Dokumen Tugas

Selesai sahaja penyerahan tugas di sambung dengan Sumbangan kuih raya kepada semua staff oleh Pengerusi Koperasi KOSPETA En. Azih bin Muda kepada semua Lembaga Pengarah manakala penyerahan untuk staff disampaikan oleh En. Ramli bin Kalil, Bendahari bersama En. Pissal bin Abu Setiausaha.

Sumbangan Kuih Raya kpd Lembaga
Penyeraha kuih raya kpd staff


Selesai sahaja kesemua aktiviti dimulakan dengan Jamuan Berbuka Puasa Ahli Lembaga Koperasi (ALK) bersama-sama dengan Kakitangan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad di Dewan makan tingkat 3, Bangunan Wisma KOSPETA.

Ahli Lembaga Koperasi
Kakitangan
Kakitanga dan Jemputan
Kakitangan sedang bebuka puasa

No comments:

Post a Comment