Wednesday, July 16, 2014

Seminar dan Program Perniagaan

Myangkasa Holding Berhad mengadakan program Seminar dan Perniagaan "MyANGKASA CENTRO - KOPERASI pada 16/07/2014 di Dewan Tun Hussein Onn 1, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur.

PWTC


Beserta dengan majlis berbuka Puasa bersama Yang Berhormat Dato' Sri Hasan bin Malek, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepegunaan Malaysia.



Presiden Cuepacs dan Presiden ANGKASA

Program pertama Seminar Peluang Perniagan Program bertajuk "MyANGKASA CENTRO-KOPERASI.

          AHLI PANEL:

          1. EN. AFFANDY BIN FAIZ
              Pengarah Pembangunan Korporat - CENTRO Lifestyle Ceramics Sdn Bhd

          2. Y.M RAJA ZUBAIREI BIN RAJA ALANG
              Pengarah Pembangunan Perniagaan - CENTRO Lifestyle Ceramics Sdn Bhd

          3. EN. SHAHARUDDIN MOHAMED
              Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan - MyAngkasa Holding Sdn Bhd



Senator Dato' Ahmad Bashah bin Md. Hanifah
Presiden ANGKASA

Sebaik sahaja selesai pembentangan di susuli sessi soal jawab, ramai yang memberi respon dan menyoal perkara-perkara yang dibentangkan. Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad diwakili oleh En. Azih bin Muda, Pengerusi, En. Pissal Abu Setiausaha Koperasi dan En. Adnan bin Mat, Pen. Setiausaha.




Acara Perasmian di mulakan dengan Ucapan YBhg. Dato' Haji Abdul Fatah bin abdullah, Presiden ANGKASA dan Ucapan Perasmian dilakukan oleh Yang Berhurmat Senator Dato' Seri Ahmad Bashah bin Md. Hanifah, Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Kepegunaan (KPDNKK).




Semua Pemimpim Koperasi yang Hadir terdiri daripada Pengerusi dan Setiausaha dari 250 buah Koperasi dijemput menyertai program ini. Pihak urusetia menyediakan jamuan berbuka puasa di dalam dewan tersebut.



Jamuan Berbuka Puasa

No comments:

Post a Comment