Monday, December 8, 2014

Majlis Perasmian Seminar

ANGKASA bersama Jabatan Wakaf, Zakat dan Haji (JAWHAR), Jabatan Perdana Menteri dengan kerjasama Yayasan Waqas Malaysia (YMM), Majlis Agama Islam (MAIJ), Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP), Majlis Agama Islam Johor (MAIJ), Majlis Agama Islam Negeri Sembilan (MAINS), Perbadanan Wakaf Selanggor (PWS) dan Universiti Islam Malaysia (UIM) telah berjaya menganjurkan Seminar tersebut diatas selama 4 hari 3 malam mulai 7-10/12/2014 di Hotel Istana, Kuala Lumpur.

Hotel Istana

Seminar Antrabangsa ini yang dihadiri oleh seramai 200 orang termasok Peserta-peserta dari Luar Negara seperti Turki, Bosnia, Singapore, Philiphine, Mesir, Malaysia, India Bangladesh, Brunei, Thailand dan Indonesia, telah dirasmikan oleh YB Mejar Jeneral Dato' Seri Jamil Khir bin Hj. Baharom (B) Menteri Di Jabatan Perdana Menteri.




Selepas majlis perasmian YB Dato' Seri di bawa melawat pameran-pameran dari ajensi-ajensi yen mengambil bahagian di dalam pameran tersebut serta beramah mesra dengan peserta-peserta di pameran tersebut.

Melawat Gerai Pameran
Bergambar bersama Dato' Seri

Selepas melawat gerai-gerai pameran YB. Dato' Seri di bawa ke bilik khas untuk jamuan ringan bersama dengan beberapa penceramah-penceramah dari Luar Negara,

No comments:

Post a Comment