Monday, December 1, 2014

Perjumpaan Pagi dan Mesyuarat

Hari ini Isnin 1hb December 2014 awal bulan jam 9.00 pagi setiap bulan diadakan perjumpaan antara Setiausaha dengan Warga Kerja seramai 24 orang bertempat di Bilik Mesyuarat Zainal Abidin tingkat 3 Bangunan Wisma Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad, Kuala Lumpur.


Perjumpaan pada pagi ini selama 1 jam di pengerusikan oleh En. Pissal bin Abu Setiausaha Koperasi bermulakan dengan Bacaan Doa oleh En. Khairul Abdullah Pengurus Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad yang di hadiri semua Pegawai-pegawai Kanan dan Warga Kerja seramai 24 orang.


Tepat jam 11.00 pagi Mesyuarat Jawatankuasa Pentadbiran, Kewangan dan IT diadakan di Pengerusikan oleh YBhg. Datuk Azih bin Muda dihadiri oleh semua Jawatankuasa kecil di sambung dengan Mesyuarat Perniagaan, Pelaburan dan Pertanian, mesyuarat tersebut ditangguhkan untuk makan tengahari dan solat.




Mesyuarat Jawatankuasa Pembiayaan dan Kredit diadakan pada jam 2.30 petang juga di pengerrusikan oleh YBhg. Datuk Azih bin Muda, Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.di bilik mesyuarat yang sama

Jamuan Tengahari

No comments:

Post a Comment