Saturday, January 8, 2011

Majlis Perasmian Rukun Tetangga

Hari ini 08/01/2011 Satu Majlis Pelancaran Kawasan Rukun Tatangga bagi Taman Indah , Bukit Pinang dan Penyampaian Bantuan Mangsa Banjir yang diraswmikan oleh YG Berbahagia Tuan Mohd Saidi bin Midin, Pengarah Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional, Negeri Kedah.

Kehadziran Pengarah Jabatan Perpaduan Negara disambut oleh Pengerusi dan Jawatankuasa Rukun Tetangga Taman Pinang Indah dan beliau diarak dengan mengunakan 2 unit beca dari pintu luar masuk ketaman hingga ke padang permainan tempat didakan pelancaran.

Pengarah diarak dengan Beca
Tuan Pengarah bersama Pegawainya

Sdra Mohd Saidin Pengerusi RT membari ucapan dan diikuti oleh Tuan Pengarah Jabatan Perpaduan Negara serta merasmikanya. Kehadziran pelbagai kaum serta sambutan dari masyarakat diTaman tersebut amat membanggakan boleh dikatakan semua penghuni-penghuni disitu keluar dari pagi-pagi lagi menyertai program ini.


Sdra Mohd Saidin Pengerusi Rukun Tetangga
Tuan Pengarah sedang memberi ucapan serta merasmikanya
Pengerusi menyampaikan cederamata kepada Puan Hasmah
Majlis Pemotongan Ribbon
Bergambar beramai-ramai
Jamuan Makan Tengahari
Azlinda bersama Puan Hasmah

environment IDAMAN Sdn Berhad telah diberi kepercayaan mengadakan senaman arobik dan poco-poco disebelah pagi manakala jam 9.30 pagi taklimat mengenai environment IDAMAN serta Program Kitar Semula yang disampaikan oleh Sdra Ahmad Fayad dan Sdra Pissal Abu.

Peserta awal arobik
Dua orang jurulatih
Sdra Ahmad Fayad memberi ceramah
Sdra Pissal Abu turut memberi ceramah
Sebahagian Penghuni Taman yang hadir

Pihak Syarikat juga telah menyediakan 2 unit khemah serta 100 unit kerusi secara percuma bagi membantu dan menjayakan program tersebut.

2 unit khemah disediakan


No comments:

Post a Comment