Tuesday, January 10, 2012

Program 3R di PPSPPA

Program 3R di PPSPPA diadakan pada hari ini Selasa 10 Januari 2012 jam 9.00 pagi di Tingkat 10 Pejabat Penguatkuasa PPSPPA, Menara Majlis Bandaraya Alor Setar. Kedah.


Setelah sekian lama barang-barang yang dihimpun oleh kakiitangan PPSPPA yang dibawa dari rumah sebagai insentif kepada program ini telah memberi kejayaan kepada program ini, Sebahagian dari tangungjawab dalam melaksanakan tugas selain daripada tumpuan yang diberikan kepada pemantauan dalam Sisa Pepejal program kitar semula juga turut diberi perhatian.



environment IDAMAN Sdn Bhd yang diketuai oleh En. Pissal Abu bersama-sama dengan 3 orang pembantu telah turut serta dalam program ini, setelah dibuat penimbangan hasilnya Berat Kertas sebanyak 600 kg, Botol Plastik 46 kg,  Tin  Alumaniam  2.5 kg,  Tin Biasa  8 kg dan  Besi 2 kg  keselurohan bersejumlah RM 228.20.  PSPPA yang diketuai oleh En. Mohd. Asrul Azmi Pegawai Jutera dibantu oleh En. Khairul Azmi, En. Raja Mohd. Radzi, Cik Intan Diana dan Cik Wan Nor Ilza kesemuanya bertungkus lumus turut membantu dari awal hingga akhir bagi menjayakan program ini. Program ini berakhir pada jam 12.00 tengahari.

Sedang Menimbang Barang Kitar Semula
Bawa Turun Barang Kitar Semula
Gambar Kitar Semula
                                  

No comments:

Post a Comment