Saturday, March 31, 2012

Ceramah 3R & Pertandingan Lagu-Lagu Karaoke

Ceramah 3R dan Pertndingan Lagu-lagu Karaoke Persaorangan pada 30/03/2012 hari Jumaat jam 9.00 malam hingga 2.00 pagi, bertempat di Pak Tam Cafe & Karaoke, Jabi, Kedah merupakan aktiviti yang terakhir bagi bulan March 2012.


Hadiah Pertandingan


Seramai 48 orang peserta termasok lalaki dan wanita telah menyertainya pertandingan tersebut, Hadiah-hadiah dari tempat pertama hingga ke sepuloh. yang ditawarkan adalah merupakan barang-barang electrik .

En. Pissal sedang memberi ceramah
Urusetia Kopon
Pengunjung

Program ini yang dimulai dengan Caramah 3R oleh En. Pissal bin Abu, Pegawai Jabatan Komunikasi dan Koporat Environment IDAMAN Sdn Bhd.bagi program Pertandingan Lagu-lagu Karaoke diterus sebaik sahaja selesai ceramah 3R.
 
 
Peserta
Puteri Joget
Peserta

 
Walaupun kedudukan Pak Tam Cafe di pendalaman namum begitu sambutan dari penduduk berdekatan dalam program ini diluar dugaan dengan menyaksikan lebih kurang 300 orang yang hadir. Acara yang paling menarik pada malam tersebut salah satunya Cabutan Bertuah, sebanyak 60 hadiah cabutan bertuah disediakan dan salah satunya Misin Basuh yang menjadi idaman setiap pengunjung pada malam tersebut.

Pemenang Pertama hingga Ke Lima
En. Pissal sedang menyampaikan hadiah

Bersambung lagi.....

No comments:

Post a Comment