Monday, January 14, 2013

Majlis Daerah Pontian

Taklimat khas Isu-isu semasa mengenai Penjawat Awam yang diadakan hari ini 14/01/2013 pada jam 9.00 pagi diatas jemputan Yang DiPertua Majlis Daerah Pontian telah diadakan pada pagi ini di Dewan Jubli Intan, Majlis Daerah Pontian, Johor.

Pejabat Majlis Daerah Pontian

Seperti biasa program ini dijalankan bersama antara Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad dengan ANULAE Semenanjung Malaysia dalam program turun padang khusus dalam kempen keanggotaan di seluroh PBT di Semenanjung Malaysia.

Bersama Tuan Yang DiPetua M.D. Pontian

Tuan Yang diPertua diantara seramai 200 orang kakitangan Majlis Daerah Pontian yang menghadiri Taklimat ini yang disampaikan oleh En. Azih bin Muda Timbalan Presiden Cuepacs merangkap Presiden ANULAE Semenanjung Malaysia dan Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

En. Azih bin Muda sedang memberi taklimat
Kakitangan yang hadir

Sebaik sahaja selesai taklimat yang disampaikan oleh En. Azih Muda diteruskan pula taklimat mengenai Pentingnya Menjadi Ahli Koperasi oleh En. Pissal bin Abu Penolong Setiausaha merangkap Pengerusi Jawatankuasa Pendidikan, Penyelidikan dan Penerbitan (3P) Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

En. Pissal Abu sedang memberi taklimat 
Cederamata dari ANULAE
Jamuan makan
Bergambar bersama Presiden

Selesai kesemua taklimat kami semua di bawa ke dewan makan untuk jamuan makan bersama-sama dengan Tuan Yang DiPertua serta Pegawai-pegawai Kanan Pejabat. 

Kakitangan Koperasi dan KVK
Melayani Pelanggan

Koperasi dan ANULAE serta Syarikat KVK turut membuka kaunter pertanyaan dan Jualan.Kempen ini mencapai sasaran ramai yang menjadi ahli Koperasi serta membeli barangan electrik dan hadfhone yang di pamerkan. 

Penyerahan Barangan
Penyerahan Barangan

No comments:

Post a Comment