Saturday, January 26, 2013

Pertandingan Lagu 60an

Pak Tam Cafe telah berjaya mengadakan pertandingan karaoke lagu-lagu 60an pada 25/01/2013 jam 9.00 malam, hari Jumaat bertempat di Pak Tam Cafe, Batu 10, Jabi, Pokok Sena, Alor Setar, Kedah.

Pengadil

Seramai 40 orang peserta terdiri daripada lelaki dan perempuan telah menyertainya, Program ini telah berjaya menarik ramai pengunjung dan peminat-peminat lagu-lagu 60 an sehingga tiada tempat duduk dan ramai dari mereka sanggup berdiri. 



Sebahagian dari pengunjung

Penganjur utama En. Pissal bin Abu mengucapkan terima kasih kepada orang ramai yang sanggup datang dari jauh semata-mata untuk memberi sokongan diatas program ini. Hadiah yang ditawarkan merupakan barangan Electrik dari tempat pertama hingga ke sepuloh.

Salah seorang peserta perempuan
Salah seorang peserta lelaki

Pertandingan ini diadakan hanya bersuka-suka serta dalam masa yang sama dapat berkumpul serta berjumpa dengan kawan-kawan lama yang minat dalam bidang seni dan kebudayaan. Seramai 3 orang pengadil 2 lelaki dan seorang perempuan telah mengadilinya. Pertandingan berakhir pada jam 2.00 pagi, kesemua hadiah disampaikan oleh En. Pissal Abu.

En. Pissal Abu bersama Pemenang dari tempat
Pertama hingga Ke Lima

No comments:

Post a Comment