Friday, January 11, 2013

Mesyuarat 3P

Jawatankuasa Pendidikan, Penyelidikan dan Penerbitan (3P) Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad hari ini 11-01-2013 telah dapat mengadakan Mesyuaratnya kali ke 4 bertempat di Tingkat 2 Dewan Zainal Abidin, Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad di Bandar Baru Batu Cave Selayang, Wilayah Perseketuan, Kuala Lumpur.

En. Pissal Abu Pengerusi 3P

Mesyuarat hari ini dipengerusikan oleh En. Pissal bin Abu selaku Pengerusi 3P dan Jawatankuasanya serta turut hadir En. Azih bin Muda, Pengerusi, Tuan Hj. Mohd. Faizi bin Hj. Aznam Setiausaha Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad bersama Pengurus dan Kakitangan.

Suasana Mesyuarat

Selesai membincang ke semua ajenda mesyuarat ditangguhkan solat Jumaat dan mulai jam 3.00 mesyuarat disambung semula dengan gerak kerja dan dibahagikan dalam 2 kumpulan jawatankuasa untuk pemeriksaan file meja setiap staff dan penyusunan file mengikut nombor bilangan file.

AJK dan Kakitangan
Pengerusi Koperasi dan AJK

Mesyuarat juga telah meluluskan peruntokan Seminar sebanyak RM 35,000.00 yang akan diadakan pada 31/01/2013 khusus untuk ahli-ahli di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) dan bajet ini akan dibentang dalam mesyuarat Lembaga yang akan diadakan pada 12/01/2013 untuk mendapat kelulusan. 

Kaunter Bayaran Pejabat Tanah
Bersama Peguam
Menunggu di pangil

Selesai mesyuarat jam 3.30 petang saya bersama Pengerusi, Setiausaha, Bendahari, Juruodit dan Pengurus Koperasi pergi ke Pejabat Tanah, Selayang yang tidak jauh dari pejabat Koperasi untuk berurusan penukaran satatus nama pemilik tanah di Langkawi keatas nama Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad dihadapan Penolong Pegawai Tadbir Pendaftaran.

Bersedia untuk menandatangani
Penolong Pegawai Tadbir Pendaftaran

No comments:

Post a Comment