Tuesday, December 10, 2013

Majlis Perasmian Seminar

First Asia Pacific Co-Operative Registrars' Conference ' Sound Tuning Of By-Laws Policy And Regulations For Primary Co-operative hari ini 10/12/2013 telah dirasmikan oleh YB. Dato' Hasan bin Malek Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepengunaan (KPDNKK) di Dosert Grand Hotel Subang Jaya, Selangor.


Grand Selangor Ballroom

Sebanyak 23 Negara termasok Malaysia seramai 300 orang telah menyertai program ini yang dianjurkan oleh Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) bersama ANGKASA dan Maktab Kerjasama Malaysia (MKM).

Negara-Negara yang menyertai
Ketibaan YB. Dato' Hasan bin Malek

Majlis bermula dengan Bacaan Doa diikuti lagu Negara Ku. YBhg Datuk Nik Ali bin Mat Yunus Executive Chairman Suruhanjaya Koperasi Malaysia menyampai ucaputama dituruti Dr Chandra Pal Singh Yadav, Vice Chairman International Co-operative Alliance Asia and Pacific (ICA-AP) seterusnya Ucapan Perasmian oleh YB. Dato' Hasan bin Malek.

YB. Dato' Hasan bin Malek
Perwakilan
Lagu Negaraku
Ucapan Perasmian
Upacara menanda tangani

Sebaik sahaja selesai majlis perasmian pihak urusetia telah mengatur sidang akhbar dan media dibilik khas dengan dihadiri wartawan-wartawan termasok TV tempatan. Peserta Perwakilan kesemuanya diarah menuju ke aras 1 untuk menikmati Jamuan Makan Tengahari yang disediakan.


Jamuan Tengahari

Disebelah malam diadakan program Welcome Dinner turut hadir  YB. Dato' Ahmad Bashah bin Md. Hanifah Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepegunaan  ke jamuan tersebut bagi meraaikan para perwakilan.


Jamuan Makan Malam
Makan Malam Bersama Timbalan Menteri

Welcome Dinner menghidangkan Chinese Set Menu sebanyak 8 jenis lauk dihidangkan setiap meja serta diiringi dengan dendangan Lagu-lagu Asli dan persembahan Tarian bagi menghibur para tetamu

Pelbagai Jenis Makanan

No comments:

Post a Comment