Tuesday, December 17, 2013

Perasmian Konvensyen Tri Tahunan Cuepacs 26

Cuepacs telah mengadakan Konvensyen Tri Tahunan ke 26 selama 3 hari mulai 17-19/12/2013 bertempat di PGRM, MH Hotel, Ceras, Kuala Lumpur.

Menunggu ketibaan Y.A.B Perdana Menteri
Ketibaan Y.A.B Perdana Menteri
Ketibaan Y.A.B. Perdana Menteri

Konvesyen ini dihadiri oleh seramai 1,500 orang Perwakilan dan Pemerhati dari Badan-Badan Gabungan telah dirasmikan oleh Y.A.B. Dato Sri Mohd. Najib bin Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia turut hadir beberapa Menteri termasok Ketua Setiausaha Negara.

Y.A.B. Perdana Menteri masuk ke Dewan

Menyambut ketibaan Y.A.B Perdana Menteri disambut oleh Menteri Sumber Manusia, Ketua Setiausaha Negara,  Ketua Pengarah Kementerian, Presiden Cuepacs bersama Timbalan, dan Pegawai-Pegawai Tertinggi Cuepacs.

Y.A.B Dato' Sri Mohd. Najib bin Tun Haji Abdul Razak
Lagu Negara Ku
Lagu Pekerja

Sebaik sahaja ketibaan Y.A.B Perdana Menteri Malaysia ke Dewan orang ramai berdiri dan bertepok memberi penghurmatan dan Majlis bermula dengan Lagu Negara Ku diikuti lagu Pekerja, Bacaan Ikran dan Bacaan Doa.

Lagu Negara Ku
Tetamu Jemputan
Bacaan Doa
Perwakilan ANULAE
Ucapan Y.A.B Perdana Menteri
Ucapan Presiden Cuepacs

Konvensyen kali ini amat menarik ianya menyaksikan perebutan Jawatan Tertinggi Cuepacs khususnya Presiden Cuepacs yang mana Presiden Datuk Haji Omar Osman yang menyandang jawatan ini telah menarik diri dari bertanding untuk tempoh 2013-2016 memberi laluan kepada pemimpin baru.

Presiden Cuepacs dan Mantan 
Jamuan Teh

Sebaik sahaja selesai perasmian semua Perwakilan dijemput ke jamuan makan tengahari yang disediakan oleh pihak urusetia kepada semua perwakilan.


Jamuan Tengahari

Persidangan disambung semula pada jam 3.00 petang dengan mengikut ajenda mesyuarat melantik Jawatankuasa-Jawatankuasa Tetap seperti yang diperuntukan dan mesyuarat ditangguhkan pada jam 5.30 petang.

Pegawai Tertinggi Cuepacs
Perwakilan yang hadir

No comments:

Post a Comment