Monday, December 16, 2013

Persiapan Konvensyen Tri Tahunan Cuepacs 26

Tiga Tahun sekali Konvensyen Tri Tahunan diadakan, maka persiapan menyediakan Dewan dan pelbagai telah diuruskan oleh urusetia Cuepacs mulai 15/12/2013 sehingga dihari Konvensyen yang diadakan pada 17-19/12/2013 bertempat di PGRM, Hotel MH, Ceras, Kuala Lumpur.


Persiapan Dewan

Konvensyen ini akan dirasmikan oleh Y.A.B Dato' Sri Mohd. Najib bin Tun Haji Abdul. Razak Perdana Menteri Malaysia, dianggarkan seramai 1,500 orang Perwakilan dan Pemerhati dalam gabungan Cuepacs dijangka hadir didalam Konvensyen ini yang diadakan setiap 3 tahun sekali.

Susunan kerusi VIP
Uji sound system

Bagi memastikan pengerusan berjalan dengan lancar seketeriat Cuepacs ditempatkan di MH Hotel termasok beberapa Kesatuan Gabungan yang telah membuat tempahan awal bilik penginapan di hotel tersebut. Presiden Dato.\, Omar Osman bersama Timbalanya En Azih bin Muda, termasok Timbalan 2 serta Setiausaha termasok Pegawai-pegawai Kanan Cuepacs turun ke Dewan.

Dokumen mesyuarat
Dokumen
Mengatur dokumen diatas kerusi

Kerja-kerja memasukan Minit-minit Mesyuarat, Lapuran Tahunan, dan Kewangan ke dalam Beg Perwakilan semuanya diselesaikan pada malam itu termasok mengatur pelbagai jenis dikoumen termasok aturcara serta lain-lain diatas setiap kerusi-kerusi didalam dewan tersebut.

Penyusunan teg nama
Berehat sebentar
Makan dan minum di restoran

No comments:

Post a Comment