Wednesday, December 4, 2013

Seminar Sehari DBKL

Jawatankuasa 3P dan Pembangunan Wanita Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad telah berjaya mengadakan Seminar Sehari untuk Anggota-anggota di Kawasan DBKL Staff dan Pekerja pada 4/12/2013 hari Rabu bertempat di Perpustakaan Kuala Lumpur.

Bangunan Perpustakaan Kuala Lumpur
Pendaftaran Peserta

Program bermula dengan bacaan doa dan diikuti ucapan pembukaan oleh Tuan Hj. Mohd. Faizi bin Hj. Aznam Setiausaha Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad merangkap Pengerusi Kawasan DBKL Staff, tutur hadir Puan Rashidah binti Ismail Pengarah Perpustakaan Kuala Lumpur diiriingi oleh En. Pissal bin Abu Pengerusi 3P dan Pembangunan Wanita.

Pengarah Perpustakaan Kuala Lumpur

Bacaan Doa

Seramai 150 orang diawal telah mendaftar diri sebagai peserta namum demikian sambutan begitu mengalakan sehingga 300 orang peserta kedudukan dewan tidak mencukupi maka ramai terpaksa berdiri diluar dewan. 

En. Pissal Abu Penceramah 1
Sebahagian Peserta

Penceramah pertama En. Pissal bin Abu Pengerusi 3P telah memberi ceramah dalam tajuk Hala Tuju Koperasi dan Kebajikan Anggota yang dipengerusikan oleh Puan Mariah bte Ahmad setiausaha 3P dan Pembangunan Wanita. 

En. Azih Muda Pengerusi Koperasi


En. Azih Muda sedang berucap

Penceramah ke dua En. Azih bin Muda Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad merangkap Presiden ANULAE Semananjung Malaysia dan Timbalan Presiden Cuepacs dalam tajuk Penglibatan Kakitangan DBKL dalam Koperasi serta Perjuangan Hak Pekerja dalam Kesatuan Sekerja.

ALK bersama Puan Pengarah
Kaunter Pendaftaran

Seminar ini berakhir pada jam 2.00 petang dan kesemua peserta yang hadir diberi elaun makan dan kahadziran sebanyak RM 40.00 setiap seorang.

Promosi Barangan Handfon
Minum Pagi

No comments:

Post a Comment