Saturday, August 16, 2014

3 Hari di Kuala Lumpur

Hari pertama 13/08/2014 Hari Rabu jam 7.30 pagi saya menaiki flight Airasia dari Alor Setar ke KL dan sampai di KLIA 2 jam 8.30 pagi n terus menaiki keretapi laju ke KL International di sana Kawan sudah menungu n terus ke di bawa ke Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad di Pasar Borong Selayang.




Sampai di Pejabat alahai tengok file diatas meja tersusun tinggi nak kena sains, saya rehat sebentar kemudian terus mulakan kerja dengan memeriksa file-file yang nak kena sains. Selepas selesai semuanya saya berjumpa dengan Pengurus Koperasi di bilik saya membnincang isu-isu semasa dan tindakan yang perlu di ambil.




Hari Ke dua 14/08/2014 hari Khamis selepas selesai semak dan tandatangani surat-surat saya bersama Pengurus ke Dewan Mesyuarat, UKHWAH tingkat 3, Medan Tunku bermesyuarat mengenai Program Sambutan Hari Raya anjuran SKM bersama-sama 25 buah dari 1,000 Koperasi yang terpilih bersama SKM menganjurkan progran yang buat pertama kali diadakan.




Selepas selesai mesyuarat jam 12.30 saya bersama Pengurus terus ke Bank Persatuan dalam Program Sambutan Hari Raya oleh Bank Persatuan. Kami disambut oleh YBHG. Dato' Pengerusi Bank Persatuan kemudian bergambar samanya.




Hari Ke Tiga 15/08/2014 Hari Jumaat jam 10.00 pagi saya ada morning prayer dengan Pegawai-pegawai Kanan Pentadbiran Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad dan hadir bersama Pengurus Koperasi. Kami membincang kearah penambahbaikan pentadbiran Koperasi serta Isu-isu semasa yang di hadapi oleh kakitangan.




No comments:

Post a Comment