Saturday, August 23, 2014

Hari Koperasi Negara 2014

Suruhanjaya Koperasi Malaysia telah mengadakan Sambutan Hari Koperasi Negara 2014 selama 3 hari mulai 22-24/08/2014 hari Jumaat hingga Ahad bertempat di Stadium Mini, Kuala Pilah, Negeri Sembilan.



Negeri Sembilan menjadi tuan rumah kepada program ini, Ianya mendapat sambutan yang meriah terutama dari penduduk tempatan, Tidak ketingalan Negeri-negeri juga telah mengadakan pameran mengikut negeri masing2 selain itu Koperasi2 yang terbesar juga ikut menyertainya.

YAB. Dato' Seri Utama Tan Sri diatas pentas







Sambutan kali ini dirasmikan oleh YAB. Dato' Seri Utama Tan Sri Haji Muhyuddin bin Haji. Mohd. Yasin, Timbalan Perdana Menteri. Turut bersama YB. Dato' Hasan Malik Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Timbalanya Dato' Paduka Senator Ahmad Bashah bin Md. Hanifah, Menteri Besar Negeri Sembilan dan tetamu2 yg lain.






Kali ini Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad juga tidak ketingalan menghantar beberapa orang Lembaga terdiri dari En Azih bin Muda, Pengerusi, En.Pissal bin Abu Setiausaha  dan bersama dengan 6 orang wargakerja termasok Pengurus.






En. Azih bin Muda Pengerusi KOSPETA

No comments:

Post a Comment