Thursday, August 21, 2014

Jamuan Raya Aidifitri 2014

UMNO Cawangan Rumah Pangsa Tongkang Yard 2, (RPTY2) semalam 20/08/2014 jam 8.30 malam telah berjaya mengadakan Program Jamuan Hari Raya Aidil Fitri, bertempat di Dewan Orang Ramai, Rumah Pangsa Tongkang Yard 2, Jalan Bunga Raya, Alor Setar, Kedah.

Peersiapan Dewan

Y.Berbahagia Dato' Hj. Abdullah Hasnan bin Hj. Kamaruddin Ketua UMNO,  Naib Ketua dan Ketua Wanita Bahagian Kuala Kedah turut serta bersama-sama dengan 300 jemputan lain yang turut hadir ke majlis ini.




Disebelah pagi ramai kaum-kaum Ibu turun ke Dewan bagi proses memsiang ayam, kopek durian, masak roti jala, memotong buah-buahan untuk rojak dan memasak nasi. Bagi kaum lelaki pula mebuat persiapan tempat dengan mengatur kerusi meja dan sebagainya.






Majlis jamuan makan malam dengan di iringi lagu-lagu raya di mulakan dengan Ucapan Ketua Cawangan di susuli dengan bacaan doa oleh Ustaz Ayob. Menu-menu yang disediakan Nasi Tomato, Ayam Masak Merah, Darca, Pulut Durian, Roti Jala, Rojak, Ketupat dan Kueh-kueh raya.



Jamuan juga dihiburkan dengan persembahan Karaoke dengan lagu-lagu raya, ramai yang hadir pada malam itu mengambil bahagian dalam berkaraoke.

Lagu Raya

No comments:

Post a Comment