Monday, October 11, 2010

E-TIME

environment Idaman telah dengan jaya menganjurkan Program yang diberi nama E-Time selama 2 hari pada 23-24/07/2009 bertempat diTasoh Lake Resort,  Perlis untuk Pegawai-pegawai dalaman environment Idaman diseluroh Negeri Kedah. Kehaziran peserta boleh dikatakan 100 % .

Program ini diadakan untuk menambah ilmu pengetahuan yang sedia ada serta menwujudkan persefahaman sesama pegawai didalam menjalankan tugas seharian.  Program ini seumpama memberi petunjuk dan panduan kearah mencapai kejayaan semasa menjalankan tugas serta mengeratkan silatulrahim.

Tahniah diucapkan banyak perkara yang dapat kami pelajari melalui program yang seumpama ini, yang paling seronoknya apabila diadakan game, senaman dan berkaraoke, Huuuh syoknya Bos-bos pun menyanyi, bukan setakat menyanyi saja tau Bos-bos pun kena latu, inilah masanya kami nak pekena Bos-bos ha ha ha ha hebat-hebat.

Makan & minum sepanjang program ini huhhh cukup hebat, pemandanganya disekeliling dengan pokok hutan, tasik wau sungguh mempersonakan ketika kami ada acara berjogging ditepi tasik itulah nikmatnya.

Setiap game yang diatur rupanya semuanya ada hadiah, tunggu apa lagi kami diberi 5 kumpulan merantap la sesama kami semua game nak menang, Hahhhh disini la yang hebatnya kawan jadi lawan masing-masing nak tonjol kumpulan masing-masing. Bos-bos pun sama nak menang juga. Tapi yang syoknya kuliah subuh ramai yang senak perut masing-masing subuh kat bilik aja.

Marila kita tengok gambar-gambar semasa berkursus.

Peserta sedang mendengan ceramah
CEO beri ucapan
Paraa peserta sedang mendengar ucapan dari CEO
Ucapan Pembukaan
En.Pissal sedang berucap
Menjamu selera disebelah pagi
Bergambar beramai-ramai selepas berkursus


Berpaut pada besi galang
Melepasi Tembok Besar

Poco-poco
Larian beramai-ramai









No comments:

Post a Comment