Wednesday, October 27, 2010

Mencari-Cari Tempat Kursus

Adoh penatnya mencari dengan dibekal sekeping kertas sebagai bahan rujukan dimana letaknya tempat kursus Clearwater Sanctuary Golf Resort, Batu Gajah, Perak akhirnya dah jumpa boleh menarik nafas panjang lega rasanya.

Pintu masuk ke Resort
Kain rentang didepan balai jaga
Pemandangan dihadapan Jalan Masuk

Dah sampai oh rupanya saya disambut dan diberi petunjuk ketempat Penginapan, bila sudah sampai terima kasih saya ucapkan. Kaki langkah masuk kedalam bilik wawww hebatnya sesuai la dengan harganya RM 198.00 untuk 2 orang. Ketika ini saya baru seorang sampai apa lagi hebat laa, relax betul apa lagi nak dikata buka pintu bilik belakang wawwww cantiknya tasik, sebentar tadi penat dah tak penat lagi.

Receiption
Lebih kurang jam 8.00 malam Bos CEO pun datang 1 kereta naik 4 orang, saya bawa Bos pergi ke tempat receiption untuk check in, Bos tak mau bilik baru dia nak duduk bilik saya, apa nak dikata lagi pun bilik besar kami tidur 4 orang, wani tidur seorang dibilik sebelah.

Bos sedang membayar deposit resort
Kelihatan bilik-bilik resort
Bilik Resort sebahagian darinya

Malam saya bawa mereka keluar untuk makan malam tinggal Bos dok lena, kami segan nak gerak tengok dia terlalu letih, tengok dia letak kepala terus lena, letih katakan. Keesokan pagi kami bersiap terus breakfast selepas tu terus ka tempat seminar.

Wawww segak Bos
Apa lagi kita pun sama la menghirup udara pagi

Hai kawan mu pun tak lepas peluang gaya nampak






No comments:

Post a Comment