Wednesday, December 8, 2010

Pertandingan Badminton Tertutup

Tahniah diucapkan kepada Pengerusi dan Jawatankuasa Biro Sukan, Kelab Sukan dan Kebajikan, environment IDAMAN yang telah berjaya menganjur Pertandingan Badminton Bergu Tertutup pada 08-12-2010 untuk ahli-ahli kelab dienvironment IDAMAN Alor Setar.

Seramai 24 orang ahli-ahli kelab telah menyertainya terdiri daripada 20 orang lelaki dan 4 orang wanita, Kumpulan lelaki sebanyak 2 kumpulan setiap 1 kumpulan 5 pasukan manakala wanita hanya 2 pasukan sahaja. Pertandingan ini diadakan secara pusingan.

Disebelah petang pihak penganjur adakan cabutan no untuk pasangan bergu masing-masing, semua peserta hazir didalam cabutan itu, selepas cabutan didapati semua peserta-peserta nampak bersemangat dan tak sabar menunggu ke malam nanti.

Cabutan No Pasangan Bergu

Sebelum pertandingan dimulakan pada jam 9.00 malam pihak penganjur mengadakan taklimat ringkas kepada semua pemain-pemain mengenai undang-undang dan peraturan-peraturan pertandingan, semunya faham dan pertandingan peringkat awal dimulakan dengan menguna sebanyak 3 gelangang.

Taklimat sedang diberikan
Sebahagian Peserta yang mengambil bahagian 

Pertandingan ini bagi tujuan untuk pemilihan peserta-peserta yang akan mewakili environment IDAMAN Alor Setar ke Pertandingan Badminton Terbuka setiap HOSU diNegeri Kedah anjuran Kelab Sukan Dan Kebajikan, environment IDAMAN, Alor Setar insyaallah.

Bersalam sebelum bermain

Setelah bermain dengan penuh semangat masing-masing hendak menang maka menjadikan pertandingan tersebut cukup menarik. Manakala wanita TAHNIAH mereka juga bersemangat dan mereka telah selesai didalam pertandingan tersebut, manakala kumpulan lelaki pertandingan akan disambungkan pada hari Selasa ini iaitu pada 14-12-2010 ditempat yang sama untuk menentukan Juara dan Naib Juara.

Hai boleh main ka?

Sebahagian dari peserta
Sebahagian dari peserta
Hadiah yang disediakan
En.Pissal Abu Setiausaha Kelab menyampaikan hadiah
 kepada Cik Roslina Pemenang tempat Pertama
En Mohd Shahrul Nizam sedang menyampaikan
hadiah kepada Cik Azira beregu pemenang ke 2
En Mohd Redza turut menyampaikan hadiah kepada
Pn Nor Zaitulaila pemenang tempat ke 2 beregu wanita
Pemenang-pemenang kategori wanita

5 comments:

  1. en pissal....mane gambo lain...huhuhu...lekaih la letak gambo lain2....hehehhee

    ReplyDelete
  2. eh...apasal gambor kita nampak gemok....tak suka!!!

    ReplyDelete
  3. Hai ok dah apa masih slim lagi apa tak nampak gemuk pun sebab dah pakai baju kurun biasa la.

    ReplyDelete
  4. Ha ha ha baru u tau gambar saja yang membuktikan u tu bulat, ha ha ha

    ReplyDelete