Thursday, May 17, 2012

Bersama KVK di P.Pinang

Koperasi Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) mengadakan Mesyuarat Agungnya kali ke 76 pada 17 Mei 2012, jam 5.00 petang bertempat di Dewan Balai Rakyat, Jalan Petani, Pulau Pinang.

Feri
Menaiki Feri

Pengerusi Koperasi MPPP En. Mohd. Salem telah menjemput Syarikat KVK Multimedia yang membekalkan barangan serta alatan electrik, handfhone kepada Koperasi-koperasi mengadakan jualan barang-barang electrik sempena mesyuarat agung dihari tersebut.

Pengarah syarikat
Kedai Nasi Kandar (Line Clear)
Pengarah Syarikat KVK

Pengarah Syarikat KVK En Kalaicelvam telah menunggu saya dihadapan Bangunan Mara berhadapan terminal Feri, sebaik sahaja saya sampai kami terus ke kedai Nasi Kandar (Line Clear) Jalan Penang Road kena Gulai Kepala Ikan.

Mesyuarat Agong Koperasi MPPP

Jam 2.30 petang persiapan telah dibuat dengan meletak dan mengatur barang-barang electrik serta juga pelbagai jenis handfhone bagi kemudahan anggota-anggota koperasi membuat pilihan, setelah selesai membuat persiapan maka sorang demi  sorang mula datang melihat barang-barang electrik  yang dipamerkan, akhirnya kaunter ini penoh sesak dengan anggota koperasi berduyun-duyun datang melihat serta ada yang telah membelinya dengan cara ansuran.

Pelangan sedang bertenya harga
Roga sedang menulis borang
En. Pissal abu sedang membantu

Semua barangan dibuat melalui potongan gaji, handfhone diantara barang-barang electrik selain dari  komputer, Lattop habis dijual. Jualan keselurohan hari ini sebanyak RM  

No comments:

Post a Comment