Wednesday, May 2, 2012

Genap 58 Tahun

Hari terakhir bagi saya menjalankan tugas di environment IDAMAN Sdn Bhd pada 2 Mei 2012 dengan acara yang padat, disebelah pagi diadakan program kutipan barang-barang kitar semula di tiga tempat SMK Agama Kedah, Taman Utama dan Pejabat environment IDAMAN Sdn Bhd.

Pejabat environment IDAMAN Sdn Bhd
Disebelah petang saya ditugaskan menyampaikan ceramah bertajuk Faedah Kitar Semula kepada seramai 300 pelajar-pelajar Sekolah Menegah Agama Kedah dan Sekolah Menengah Mergong bersama-sama dengan Jabatan Pengaliran Air dan Jabatan Alam Sekitar.

Hari terakhir menjalankan tugas
Hari ini merupakan hari terakhir saya menjalankan tugas di environment IDAMAN Sdn Bhd setelah kami semuanya daripada PBT (MBAS) diserap masuk ke Syarikat ini dalam program penswataan sisi pepajal oleh Kementeria Perumahan Kerajaan Tempatan maka genaplah sudah usia saya 58 tahun.

Barang -barang hadiah

Sekembali saya dipejabat selepas daripada program 3R saya amat terkejut melihat hadiah-hadiah yang diletak diatas meja saya yang diberikan oleh rakan-rakan sekerja sayangnya saya tidak dapat berjumpa dengan mereka kerana masing-masing dah balik, namum begitu saya hantar email dengan mengucapkan terima kasih

Punchcard terakhir
Tepat jam 7.05 malam petang saya mengambil  card dan punchcard buat kali terakhir dengan disaksikan oleh En. Afzainizam serta kawan-kawan yang lain yang masih belum pulang dengan ini selesailah sudah saya berkhidmat selama 49 tahun.

No comments:

Post a Comment