Monday, April 30, 2012

Program 3R di PPSPPA

Program 3R di Pejabat PPSPPA telah diadakan pada 30 April 2012 jam 9.00 pagi di Tingkat 10 Menara MBAS, Jalan Tunku Ibrahim, Alor Setar, Kedah.


Barang-barang kitar semula dibawa oleh staff PPSPPA dari rumah setiap minggu ke Pejabat untuk menjayakan program kitar semula, semuanya barang-barang dikumpul dibilik khas sementara memaklumkan kepada syarikat konsesi environment IDAMAN Sdn Bhd untuk mengutipnya.

 
Sedang menimbang

PPSPPA diketuai oleh En. Mohd. Asrul bin Azmi Pegawai Jutera dengan dibantu oleh Cik Intan, Puan Akma, En. Hashir dan En. Yusof bersama-sama dengan Pegawai-pegawai environment IDAMAN Sdn Bhd yang diketuai oleh En. Pissal Abu.

 
Sedang menimbang

Setelah selesai dibuat penimbangan keatas barang-barang tersebut semua barang-barang tersebut dibawa turun dari tingkat 10 dengan mengunakan lift untuk dibawa masuk ke Lori 3R yang sedia menanti dibawah.

Buat kiraan
Bergambar beramai-ramai

Sebelum bemulanya penimbangan satu majlis ringkas memotong kek diadakan diPejabat tersebut bagi tujuan meraikan En. Pissal bin Abu, Pegawai dari Jabatan Koporat dan Komunikasi environment IDAMAN Sdn Bhd yang akan Bersara Wajib pada 03 Mei 2012.


En. Pissal Abu sedang memotong kek
Saya begitu terharu diatas majlis tersebut kerana diraikan tanpa dimaklumkan terlebih dahulu. Terima kasih banyak-banyak kepada Pegawai-pegawai PPSPPA terutama En. Mohd. Asrul Azmi dan anak-anak buahnya diatas ingatan.

Kek di agih-agihkan
Menimbang

No comments:

Post a Comment