Saturday, October 6, 2012

Mesyuarat Jawatankuasa 3P

Mesyuarat Jawatankuasa Pendidikan, Penyelidikan dan Penerbitan (3P) yang pertama telah diadakan  pada hari ini 06/10/2012 bertempat di Dewan Zainal Abidin bin Mohammad, tingkat 3, Bangunan Koperasi KOSPETA Malaysai Berhad, KM 10 Bandar Baru Selayang, Batu Cave, Kuala Lumpur.

Sdr. Pissal Abu mempengerusikan mesyuarat

Mesyuarat yang dipengerusikan oleh En. Pissal bin Abu selaku Pengerusi Jawatankuasa Pendidikan, Penyelidikan dan Penerbitan (3P) dihadiri oleh semua jawatankuasanya. Mesyuarat yang berjalan selama 3 jam telah membincang banyak perkara termasok mengadakan Program Seminar, Kursus, Kursus atau Seminar bersama ANULAE, Kursus Wargakerja di Cameron Highland dan Kursus-kursus Wajib untuk Ahli Lembaga Koperasi.

Suasana Mesyuarat

Sebanyak 4 distinasi lawatan sambil belajar dipilih untuk ahli-ahli yang ingin menyertainya iaitu Beijing, Cina, Phnompenh, Combodia,  Bandung, Indonesia dan Hon Chin Min, Vietnam. Borang-borang penyertaan akan dikeluarkan sedikit masa lagi.

Jawatankuasa yang hadir

Perkara-perkara yang tidak sempat dibincangkan didalam mesyuarat tersebut akan dibincangkan semula dimesyuarat ke 2 pada 10/11/2012 di Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad, Cawangan Alor Setar, Kedah. 

No comments:

Post a Comment