Thursday, March 7, 2013

Mesyuarat Perjawatan & Temuduga

Mesyuarat Perjawatan hari ini Khamis 7/02/2013 jam 9.00 pagi diadakan bersama dengan Penilaian Temuduga bagi Jawatan Kerani Kontrak bertempat di Bilik Mesyuarat Zainal Abidin tingkat 2, Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad No. 10 & 12, Tingkat 1, Jalan 6/3A, KM 12 Jalan Ipoh, Pusat Bandar Utara, 68100 Batu Cave, Kuala Lumpur.

Ahli Panel Temuduga

Seramai 8 orang terdiri dari 4 lelaki dan 4 wanita membuat permohonan dan kebanyakan kesemua mereka berkelulusan SPM menghadiri temuduga ini, sessi temuduga dijalankan oleh 4 ALK terdiri daripada En. Azih bin Muda Pengerusi, Tuan Hj. Mohd. Faizi bin Aznam Setiasuaha, En. Pissal bin Abu Pen. Setiasuaha dan En Adnan bin Mat Ahli Lembaga Kanan dan hadir sama En. Khairul Anwar bin Abdullah Pengurus Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

Sessi Temuduga

Hasil temuduga diadakan 2 pemohon seorang lelaki dan seorang wanita telah dipilih sebulat suara oleh ke empat-empat ahli panel dan mereka telah ditawarkan ke jawatan ini bermula pada 16/3/2013.

Ahli Panel Temuduga

Selesai sudah Mesyuarat Perjawatan diteruskan dengan Mesyuarat Jawatankuasa Urusniaga dan Pelaburan serta akhir sekali Mesyuarat Jawatankuasa Kecil Pembiayaan dan Kredit, Mesyuarat berakhir pada jam 4.30 petang.

Bersambung lagii....

No comments:

Post a Comment