Thursday, May 30, 2013

Mesyuarat Agung Kawasan MBAS

Kawasan ke 3 terakhir Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad Majlis Bandaraya Alor Setar telah diadakan pada 30/05/2013 hari Khamis jam 3.00 petang bertempat di Dewan Besar, Tingkat 7, Menara Majlis Bandaraya  Alor Setar, Jalan Tunku Ibrahim, Alor Setar, Kedah.

Pendaftaran
Ucapan Pengerusi Kawasan

Mesyuarat hari tersebut jatuhnya hari bekerja maka ramailah yang daftar menghadiri mesyuarat tersebut, kehadziran mencecah kepada 226 orang, En. Azih bin Muda selaku Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad memberi ucapan sertaa meerasmikanya, sebelum itu En. Ahmad Letfi bin Saad, Pengerusi Kawasan memberi ucapan dan mengalu-alukan kehadirin Pengerusi dan Penolong Setiausaha En. Pissal bin Abu.

Ucapan Perasmian
Turut hadir En. Pissal Abu Pen. Setiausaha 
Sebahagian ahli yang hadir

Semua ahli yang hadir begitu khusuk mendengar ucapan dari Pengeusi mengenai Hala Tuju Koperasi dan juga memberi penerengan mengenai tuntuttan cuepacs semasa serta kebajikan kakitangan sektor awam di Malaysia.

Penyampaian Cederamata
KVK Promosi Barangan

Diakhir mesyuarat semua ahli yang hadir diberikan elaun hadir mesyuarat sebanyak RM 30.00 beserta dengan seketul sabun beras. Mesyuarat berakhir pada jam 5.30 petang. Syarikat KVK juga turut sama mempromosi barangan electrik kepada ahli-ahli koperasi, ramai ahli-ahli yang mengambil terus dan membuat tempahan barangan.

Barang-barang yang sudah ditempah
Terima Kasih Mak!!!

No comments:

Post a Comment