Saturday, October 5, 2013

Majlis Perasmian

Sekalung Tahniah kepada Puan Norazuwa bte Pissal yang telah bekerja keras berusaha dengan begitu gigih sekali sehingga berjaya dapat membuka sebuah Kedai Farmasi Cosway bertempat di 11A (GT) Lorong Urusniaga 1,Taman Usahaniaga, 14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang.  

Majlis Perasmian

Kejayaan yang diperolehi ini adalah hasil kepercayaan dan sokongan kuat serta direstui oleh suami tercinta dan diiringi doa Ibu Bapa sehingga Berjaya dapat memiliki sebuah kedai Farmasi Cosway seperti yang di mimpikan dan berakhir dengan impian menjadi kenyataan.

Bersama Bapa
Bersama Ibu Bapa
Beersama dgn Adik-Adik
Bersama dgn Anak-Anak
Bersama Suami

Pembukaan majlis perasmian kedai farmasi Cosway dimulakan dengan Bacaan Doa oleh En. Khahidir bin Dol Mat dan diteruskan ucapan oleh Pengarah Urusan Puan Norazuwa bte Pissal tuan punya Ayesha Global Puch kemudian ucapan perasmian oleh En Tan Too Hou, Pengerusi ESL Group.

Ucapan Pengerusi Majlis
Tetamu VIP
Penyampaian Cederamata
Sebahagian dari orang ramai yang hadir

Setelah selesai sessi ucapan diteruskan majlis memotong ribbon oleh Pengerusi ESL Group bersama Pengarah Urusan Ayesha Global serta yang lain kemudian diteruskan dengan Jamuan tengahari kepada semua tetamu yang hadir.

Memotong Ribbon
Melawat Kedai
Orang Ramai Masuk Melawat
Jamuan Makan Tengahari
Mengambil Makanan
Jamuan Tengahari

No comments:

Post a Comment