Saturday, October 26, 2013

Pemenang Karaoke Ke Medan

Kuala Tunjang Cafe & Karaoke bersama APK Hijrah Enterprize dengan kerjasama sepenoh dari Wan Seri Dewi Pengusaha Sabun Beras Organik telah berjaya mengadakan Pertandingan Lagu-lagu Karaoke Terbuka pada 25/10/2013 jam 9.00 malam bertempat di Kuala Tunjang Tepi Laut, Ayer Hitam, Alor Setar, Kedah.

Kuala Tunjang Cafe
DJ Halim Tuan Punya Cafe

Seramai 40 orang peserta lelaki dan wanita dimerata tempat termasok dari Negeri Jiran Perlis turut mengambil bahagian didalam pertandingan ini. Pertandingan ini diadili oleh 4 orang pengadil, 2 orang khusus untuk lagu 1 orang persembahan terbaik dan seorang lagi pakaian terbaik lelaki dan wanita.

Pendaftaran Peserta
Sebahagian dari Orang Ramai

Hadiah-hadiah yang ditawarkan oleh pihak penganjur merupakan Barang-barang Electrik, tempat Pertama hingga ke Sepuloh, tempat Pertama menerima Oven, ke dua Periok Masak Electrik, ke tiga Periok Nasi Rice Cocoker berserta setiap seorang Tiket Penerbangan airasia dari Penang ke Medan pergi dan balik serta 2 malam Pengnipan.

Puan Wan Seri Dewi bersama Hadiah Pertandingan
En. Pissal Abu sedang berucap

Hadiah-hadiah disampaikan oleh Puan Wan Seri Dewi Penguasaha Sabun Beras Organik kepada peserta tempat pertama hingga ke lima, manakala En. Zilu Pegawai dari RTM Kedah turut menyampaikan hadiah kepada peserta dari tempat ke enam hingga kesepuloh. Sementara itu semua peserta yang menyertai pertandingan mendapat hadiah masing-masing setiap orang.

Pemenang Pertama
Pemenang Ke Dua
Pemenang Ke Tiga
Pemenang Ke Empat
Pemenang Ke Lima

Pihak tuan punya cafe dan karaoke serta penganjur memohon maaf jika keadaan pada malam itu tidak memberi keselesaan kepada pengunjung menyebabkan keadaan terlalu sesak, diatas kesabaran itu kami mengucapkan terima kasih kepada semua peserta termasok orang ramai yang hadir.

Pemenang dari Tempat Pertama hingga Ke Lima
Peserta Pertandingan

No comments:

Post a Comment