Wednesday, November 27, 2013

Mesy. Exco Khas

Kesatuan Kebangsaan Pekerja-Pekerja Penguasa-Penguasa Tempatan Semenanjung Malaysia (ANULAE)
talah mengadalan mesyuarat khasnya pada 27/11/2013 hari Rabu jam 9.00 pagi bertempat di Wisma ANULAE 74-1 Jalan Raja Bot, Kuala Lumpur.

Barisan Pegawai Tertinggi
Barisan Exco

Keputusan mesyuarat JKK baru-baru ini memutuskan memangil kesemua Exconya dengan mengadakan Mesyuarat Exco Khas membincang Isu YB. Jeff Ooi,  Ahli Parlimen Jelutong mengelar Penjawat Awam sebagai Kucing Kurap dan Skim Perkhidmatan Awam serta membincang atur susun Persidangan Agung Cuepacs pada 17-19/11/2013.

Exco Yang Hadir
Pegawai Tertinggi
Lagu Negaraku

Seperti biasa sebelum memulakan mesyuarat semuanya Exco bangun menyanyi lagu Negaraku dan lagu Kesatuan, Mesyuarat yang dihadiri oleh seramai 67 orang Ahli Exco seluroh PBT Semenanjung Malaysia dipengerusikan oleh En. Azih bin Muda Presiden ANULAE Semenanjung Malaysia.

Sidang Media
Wartawan
Bantahan

Setelah selesai diadakan mesyuarat satu sidang media dari pelbagai jenis akhbar termasok TV 1 dan Astro hadir membuat liputan diDewan Ibrahim Musa tempat mesyuarat tersebut pada jam 11.30 pagi. .

Memorandum Bantahan
Skim Perkhidmatan
Sambungan Skim Perkhidmatan

Selepas sidang media Presiden dengan beberapa orang exco pergi ke Balai Polis Dang Wangi, Jalan Dang Wangi, Kuala Lumpur pada jam 12.00 untuk buat laporan polis terhadap YB. Jeff Ooi Ahli Perlimen Jelutong.

Balai Polis
Presiden bersama Exco

Ekoran dari sidang akhbar keesokanya 28/11/2013 liputan diakhbar-akhbar seperti berikut:-

Berita Harian


Akhbar Star


Harian Metro


Utusan Malaysia






Akhirnya Jeff Ooi mohon maaf sila rujuk kepada keratan akhbar pada 1/12/2013 seperti berikut:-

Utusan Malaysia




Berita Harian


Akhbar Sinar


Berita Harian 3/12/2013


No comments:

Post a Comment