Friday, November 29, 2013

Pembungkusan Kalender 2014

Biro Pendidikan dan Wanita Koperasi KOSPETA Malaysaia Berhad telah berjaya membungkus Kelender 2014 sebanyak 102 kawasan untuk diagihkan kepada wakil-wakil kawasan seluroh PBT Semenanjung Malaysia pada 28/11/2013 bertempat di Ibu Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysai Berhad, Batu Cave Kuala Lumpur.

Pengagihan Kelender
Mengira
Pembukusan 

Sempena menyambut Perayaan 30 tahun Penubuhan Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad pertama kali dibawah Biro Pendidikan dan Wanita dengan mendapat kelulusan dalam Mesyuarat Lembaga penuh telah meluluskan sebanyak 10.000 keping kalender Sempana 30 tahun dicetak untuk diagihkan kepada anggota-anggota Koperasi di seluroh Negara.


Siap dibungkus

Dihari yang sama Jawatankuasa Audit 5S yang diketuai oleh Tuan Hj. Abd. Rahim Mahad dan 2 orang Jawatankuasa En. Abd. Rahman dan Puan Mariah Ahmad telah menjalankan tangung jawab kepada Biro Pelajaran dan Wanita membuat pemeriksaan di kesemua Jabatan-jabatan didalam Pejabat tersebut.

En. Pissal selaku Pengerusi sedang memberi taklimat
Kaunter

Kesedaran dari semua kakitangan khususnya didalam 5S dipejabat tersebut mendapat sokongan dari semua peringkat dengan setiap Jabatan menghias mengikut kemampuan masing-masing, Kepada mana Jabatan yang berjaya mendapat tempat pertama akan diberi sedikit insentif dalam bentuk lawatan ke Luar Negara.

Bahagian Kewangan
Bahagian Pentadbiran


Kerja-kerja pembukusan berhenti sementara untuk berehat dan makan tengahari, Kakitangan yang terlibat di bawa ke Restoran Sentul Curry House untuk makan tengahari.

Kepala Ikan
Makan Tengahari

No comments:

Post a Comment