Friday, September 19, 2014

Mesyuarat Lembaga ke 3

Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad telah mengadakan Mesyuarat Lembaga kali ke 3 pada 19/09/2014 di Dewan Teratai, Tingkat 2, Hotel Kuala Lumpur Internationan, Kuala Lumpur.

Hotel KL International

Mesyuarat yang bermula pada jam 9.00 malam yang dipengerusikan oleh En. Azih bin Muda dihadiri oleh semua 12 orang Lembaga. Turut serta Pengurus, Timbalan Pengurus serta Pegawai Akaun dan Ketua-ketua Unit Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

Mesyuarat Lembaga
ALK yang hadir

Disebelah petang jam 6 diadakan Mesyuarat Perjawatan dan Risiko ditempat yang sama dihadiri oleh semua Jawatankuasa Kecil dan berakhir jam 7.30 mlm berhenti untuk solat maghrib dan makan malam di tingkat 4 hotel tersebut.

Mesyuarat Perjawatan

Pada 18/9/2014 Sdr. Setiausaha telah menpengerusikan Mesyuarat Pra Mesyuarat ALK dengan Pengurus, Penolong Pengurus, Pegawai Akaun dan Ketua-ketua Unit bagi membincang masaalah yang dibangkitkan yang belum selesai diambil tindakan sebagai persediaan menghadapi Mesyuarat sebenar Lembaga kali ke 3 pada esok hari.

Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad

Mesyuarat diadakan pada jam 3.00 petang di Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad di No. 10 Jalan 6/3A, Pusat Bandar Utama, Batu Cave Kuala Lumpur.

En. Pissal Abu mempengerusikan mesyuarat

No comments:

Post a Comment