Saturday, September 6, 2014

Mesyuarat di Majlis Perbandaran Seberang. Perai

ANULAE Semenanjung Malaysia Cawangan Majlis Perbandaran Seberang Perai telah berjaya mengadakan Persidangan Tri Tahunanya kali ke 25 pada 6/9/2014 jam 3.00 petang bertempat di Dewan Terbuka, Dataran Majlis Perbandaran Seberang Perai, Pulau Pinang.

Tuan Setiausaha M.P.S.P
Jawatankuasa ANUAL Pusat

Tuan Setiausaha Majlis Perbandaran Seberang Perai telah hadir memberi ucapan dan merasmikan mesyuarat tersebut. Sebelum itu majlis dimulakan dengan ucapan En. Ranjit Singh dan di ikuti oleh En. Ku Jamaluddin bin Ku Abd, Razak Bendahari ANULAE Semenanjung Malaysia.

Tuan Setiausaha Majlis berucap
En. Ku Jamaluddin bin Ku Abd.Razak berucap

Selepas majlis perasmian semua jemputan dijemput ke jamuan petang yang di sediakan untuk Vip dan kesemua perwakilan yang hadir.

Jamuan Petang

Sebelum mesyuarat di mulakan En. Pissal bin Ab Setiausaha Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad turut membari taklimat Isu-isu semasa Koperasi mengenai kebaikan menjadi ahli koperasi serta kebajikan-kebajikan ahli-ahli koperasi.

Setiausaha Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad

Mesyuarat berakhir pada jam 6.30 petang kesemua Jawatan di Cawangan tidak di pertandingkan dan menang tanpa bertanding bagi sessi 2014 hingga 2017.

No comments:

Post a Comment