Sunday, October 2, 2011

Lawatan Ke Medan

Malam 29 September 2011 saya bertolak dari Alor Setar ke Kuala Lumpur jam 8.50 malam dengan menaiki AirAsia di Lapangan Terbang Sultan Abd. Halim, Alor Setar, Kedah. 


Sesampainya saya disana pada jam 9.50 malam seperti biasa sementara menunggu penerbangan pada pagi esok, saya ke restoran makan seperti biasa order minuman dan terus membuka lattop buat blog sampai jam 4.00 pagi.


Jam 6.00 pagi 30 September 2011 saya mula bergerak masuk untuk pemeriksaaan bagage kemudian itu saya terus ke surau solat subuh, waktu masih ada saya ke restoran untuk minum teh. Jam 7.45 semua yang nak menuju ke Medan telah berbaris untuk menaiki pesawat.



Pesawat mula bergerak jam 8.50 pagi dan sampai di Lapangan Terbang Polonia, Medan jam 8.50 pagi waktu Indonesia. Ketibaan saya disana sudah dinantikan bersama dengan kenderaan untuk membawa saya ke International Hotel Danau Toba yang terletak didalam bandar tidak jauh dari airport. 




Lawatan saya selama 3 hari 2 malam telah diatur oleh sahabat saya disana termasok diadakan beberapa siri perbincangan dengan rakan-rakan yang lain khususnya dalam urusan pernigaan dan kerjasama kedua-dua belah pihak.

Berangkat Pulang Ke Malaysia

No comments:

Post a Comment