Friday, May 6, 2011

Pertandingan Bolasepak 9 Sebelah

Corporate Communication Department bersama dengan Yan service Unit sebagai tuan rumah telah berjaya menganjurkan Pertandingan Bolesepak 9 sepasukan pada 6 Mei 2011 Hari Jumaat jam 8.00 pagi hingga 6.00 petang bertempat di Stadium Mini Yan, Kedah.

Ketua Pegawai Eksekutif bersama Isteri
En. Pissal Abu bersama Ketua Pegawai Eksekutif 
dan Hosu Yan Service Unit diPertandingan akhir

Kejohanan yang pertama kali merebut Piala Ketua Pegawai Eksekutif mendapat sambutan yang mengalakan, terdapat 16 pasukan yang menyertainya. Pasukan PPSPPA diantara 16 pasukan termasok Syarikat Swasta yang selebihnya dari Servise Unit environment IDAMAN Sdn Bhd seluroh Negeri Kedah menyertai termasok Perlis.

Pertandingan Akhir diantara Kubang Pasu Service Unit 
(Baju Biru) dan PPSPPA (Baju Hijau)
 Pertandingan Akhir

Hadiah-hadiah yang ditawarkan kepada pemain selaian Piala Pusingan Johan 1,000.00 beserta Medal, Naib Johan RM 700.00 beserta Medal, KeTiga 500.00 bersama Medal manakala Ke Empat RM 300.00 berserta Medal. Lain-lain Pasukan mendapat hadiah saguhati penyertaan. 

Sebahagian dari penyokong

Penyokong Perlis berbaju Kuning

Keputusan Pertandingan, Kubang Pasu Service Unit dinobatkan sebagai Juara Pertandingan Bolasepak 9 Sepasukan manakala PPSPPA tempat Ke 2, Ke Tiga Yan service Unit dan Ke Empat Perlis Service Unit.

Bersalam dengan Pemain Pertandingan Akhir
Ketua Pegawai Eksekutif bersama pemain
Video Pertandingan Akhir

Ucapan penutup dan penyampaian hadiah kepada pemenang-pemenang telah disampaikan oleh  En. Mhd Saiful Anuar Zainal, Ketua Pegawai Exsekutif environment IDAMAN Sdn Bhd. Diakhir ucapannya beliau telah mengumumkan Alor Setar akan menjadi tuan rumah pertandingan bolasepak tahun 2012.

Ucapan Penutup
Wakil Pasukan
Naib Juara Pasukan PPSPPA
Juara Pertandingan Kubang Pasu Service Unit
Pengerusi Pertandingan menyampaikan cederamata 
kepada Ketua Pegawai Eksekutif
Gambar Keselurohan Pertandingan

No comments:

Post a Comment